Вирішення питань
При виникненні питань по замовленню після його отримання (помилка при складанні замовлення, недостача певної позиції, браку і т.д.) Вам необхідно написати лист на ел.пошту salesale.stv@gmail.com, зазначивиши тему листа "Рекламація" і в листі детально описати проблему, яка виникла, або зв'язатись по Тел./Viber/Telegram: +380673329472 для отримання консультації про способи вирішення проблем. Протягом трьох робочих днів відділ продажу опрацює виявлені проблеми і дасть відповідь про можливі варіанти їх вирішення. Рекламації по замовленнях приймаються протягом 3-х днів з моменту отримання замовлення.
У випадку, коли обраний варіант вирішення проблеми - це повернення товару, відправлення здійснюється за реквізитами отримувача: ФОП Дацюк О.А., м.Луцьк, Нова Пошта №1.
Якщо після відправки повернення у Вас залишилась передоплата - Ви можете скористатись нею при наступному замовленні: при відправці наступного замовлення вказана сума відніметься від суми оплати автоматично. Також Ви можете подати запит про повернення коштів на Ваш рахунок, в такому випадку Вам необхідно надіслати лист із ел.пошти, яку вказували при оформленні замовлення, на ел.пошту salesale.stv@gmail.com із зазначеною темою листа "Повернення коштів", в тексті листа вказати реквізити отримувача коштів. Кошти будуть повернені протягом 7 днів